Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

vasárnap, március 20, 2011

Elkéstem az életből

Egy elhadart éjszaka
lebeg az emlékemben,
ajkamat másnapos sóhaj
veszi birtokba,
elpárologtatva a
mámortól eltompult
képzivatart.
Elkéstem az életből.
Sietni utána még
túl erőtlen vagyok.
Dehidratálódva...
s kialvatlanul gyenge vagyok.
Eltékozolt percek,
ennyi,mit magam után hagyok.
Befejezetlen rímkupac vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem jól írsz, ne add fel, és ha ez nyugtat, egy olvasód ár tuti van. :)

    VálaszTörlés