Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

szerda, szeptember 28, 2011

Boldogság...lazaság...minden megvan,ami kell :)

Hogy is kezdjem... Boldogsággal túltelített oldatot ittam tegnap és még mindig hatás alatt vagyok. Olyan felemelő! Ilyenkor el se tudom hinni, mitől is látom a megoldhatatlant megoldhatatlannak, a félelmetest, a szürkét, a végtelent olyan szörnyűnek, amilyen. Mintha tíz éves fegyházbüntetésből szabadulnék... egyszerűen olyan könnyű! Tegnap este a levegőbe szállt, s vegyült egymással a barátság, nevetés, tánc és szerelem, melyből mindenki szaporán letüdőzte a maga adagját. Mára viszont víz és táskás szemek maradtak... De az érzés még nem tisztult ki, agyam pedig szaporán kapja az endorfinlöketeket, s én engedem, hogy testem minden porcikáját átjárja ez a különleges szépségű érzelem. S újból eszembe jut kedvenc számom, mely mondhatni életfilozófiámmá vált... hallgasd meg, ha már erre tévedtél, hol még a madár se jár, ahol nem hallod a média mocskos zaját, ahol nincs divat, semmi nem menő... csak őszinte és valóságos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése