Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

kedd, október 30, 2012

Egy másodperc

Mint az őrült, süvöltött a szél...
fagyott és ázott minden.
Csendben mosom le arcom,
s a tükör megint máshogy néz rám.
Megváltozott...
vagy meggörbült volna?
Vagy csak az én szememet csalja?
Megőrültem!

Néztem...
Visszanézett...
égő,tüzes pirkadattá vált minden.
Azóta is ébren álmodok,
Látom azt a szikrányi,
örökké való másodpercet,
mitől a mennydörgés is elszelídül,
mitől a vad tenger is elcsitul.
Ébren álmodok.
Egy másodperc...miközben meghalok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése