Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

kedd, december 07, 2010

Azért is!

Azért is szeretni fogok,
kitárom szívem kapuját,
éneklek annak,
ki pengeti lelkem húrját.
Kezet nyújtok,
ha előttem elesne,
nem csak akkor,
mikor neki mutatnak be!
Azért is más vagyok
(bár ez nem tudatos)!
Ilyenné nem a világ formál,
hanem a láb,mi gyomron tapos.
Azért is megmutatom,
ÉN NEM VAGYOK TE!
Szívemben él szeretet,
benne önzésnek nincs helye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése