Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, január 03, 2011

Álmomban

Álmomban összeült a régi osztály, és valami a Tiszán levő öltözőhöz hasonló helyiségben voltunk, ahol egyfolytában ömlött ránk a víz, de nem zavartattuk magunkat. Utána hirtelen beesteledett, és a járda két szélén sorban ültünk, mint a fecskék szoktak a villanydrótokon, s mindenki kezében egy-egy villogóka is volt (tudjátok, amiket a Bali előtt is árultak régen, meg ifin is szoktak).
Na már most én úgy döntöttem, megfejtem ezt az álmot. Arra jöttem rá, hogy össze kéne ülnünk a régi haverokkal. A ránk ömlő víz, ami senkit nem zavart, azt jelenti, hogy elázásig kell innunk magunkat, ebből kifolyólag sok italt kell majd venni. =D A hirtelen beesteledés azt jelenti, hogy olyan szinten be leszünk rúgva, hogy egyik időből átteleportálódunk a másikba. A járdaszéleken való ücsörgés a közös józanodást és a kellemes baráti beszélgetést, nosztalgiázgatást jelképezi. Arra még nem sikerült rájönnöm, hogy a villogók mit jelképeznek, ezért is gondolom, hogy ezt az álmot valóra kéne váltani, és összehozni a társaságot. =D Mit szóltok??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése