Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, január 03, 2011

Olcsó melankólia

Hátradőlök egy kényelmetlen fotelban
Az órát nézem...bamm...bamm...
Hajnali két óra van.
Egy fényképre vetül sápadt tekintetem,
megmozdulnék...halkan...lassan...
mint egy élni vágyó tetem.
A fénykép széle már rég szakadt,
elkopott színe...sötét...bágyadt...
de az élet belőle ki nem apadt.
Átfolyik rajtam a nyomott álom,
s nem vagy itt...most sem...fázom...
ölelésre, ó, nagyon vágyom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése