Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

szombat, december 10, 2011

Valóra vált álom

     A tegnapi nap kissé izgulósan, igaz, de elégedettséggel telt. Reggel egy mondat ébresztett fel, ami végigkísérte az egész napomat: -Szia pici szerelmem!- Hát, ezek a szerelmesek... Nem érdekel, ha ezt bárki nyálasnak, csöpögősnek, vagy akármi másnak tartja, hogy ezzel indítok, mert ezek a K*!'@k tehetnek egy szívességet! Sajnálom, ha fogalmuk sincs arról, hogy ez milyen csodálatos dolog. =) Szóval csodaszép jókedvvel ébredtem, olyan friss voltam, mint még soha. Még a reggeli torna is megvolt, szaladhattam a busz után. De legalább utolértem és el is hozott a megfelelő helyre. Beértem a koleszba, fel a liften, be a szobába, le az órára. Ott összeültünk a lányokkal, aztán próbáltunk minden erőnkkel az órára összpontosítani. Sajnos elég nehezünkre esett. Főleg nekem, mivel nagy dolog várt rám tegnap délután. Elhatároztam, hogy megcsináltatom azt a bizonyos testékszert, amire már négy éve vágyok. =) Mivel itt is maradtam hétvégére Szegeden, úgy gondoltam, minél előbb túl leszek rajta, annál jobb.
      Kettő után picivel elindultunk Ágival a buszra, hogy eljussunk a szalonig, ahol végre valóra váltják az álmom. Mikor megérkeztünk, egyre gyorsabban vert a szívem, nem csak azért, mert nemsokára átszúrják a számat, hanem mert egy hatalmas, félmeztelen, agyontetovált fószer állt a pult mögött. Gondoltam, én félek ennek a keze alá kerülni. De aztán inkább nem tántorodtam el, ha már eddig eljutottunk. Megkérdezte, hogy mit szeretnénk, én meg mondtam is szépen illedelmesen, hogy piercing-et szeretnék. Erre azt mondja, hogy "akkor rossz helyen jársz". Hát nemhogy eltátottam a számat. Mi a f@K$z ?? Erre nyugtatólag folytatta, hogy ide hívja a kolléga urat, aki majd segít. Odajött egy némileg (KAJAKRA) vékonyabb csávó, kalappal a fején, fültágító, tetkó nem hiányzik, ő is megkérdezi, mit szeretnék. Mondom szeretnék piercinget (mosmá' másoccó). Erre az is imígyen válaszol: Akkor ide hívjuk a havert. -.-" Könyörgöm!! Odajött a harmadik fiatalember is. Szintén válltól könyékig tetoválásban ázott, fültágító (like a boss), de legalább kedves volt és segítőkész (lányok figyelmébe ajánlanám: és jól is néz ki ;-) ). Harmadszor is levázoltam a Szityuéjsönt, hogy miért is vagyok itt, már tíz perce eredmény nélkül. Kezemmel meg daráltam a nyakláncom medálját, minek köszönhetően ez volt az első kérdés: "Mikrodermalt szeretnél, oda a mellkasodra?" Szerintem észrevette, hogy hatalmasra kerekednek a szemeim. Gyorsan válaszoltam, hogy "NEEEEEM,rendeset és nem oda" XD Leültetett, amíg előkészítette a helyszínt. Addig Ágival néztünk néhány újságot, amik tele voltak tetkókkal és mindenféle testékszerekkel. Egyre jobban izgultam, de tudtam, hogy tökéletes eredmény lesz. Csávókán látszott, hogy nem tegnap kezdte a melót, úgyhogy bíztam benne, hogy nem okoz majd csalódást. =) Miután kiválasztottam, melyik fémecskét szeretném viszontlátni az arcocskámon, beinvitált a szomszéd szobába. Ott épp egy nem épp atléta külsejű alaknak készült a legújabb tetkója, meg egy csaj is volt, de azt nem láttam, hogy vele mi történt. Kedves Dávid (mint utólag megtudtuk) leültetett egy székre, sürgött-forgott, majd mindenféle utasításokat adva, nekilátott. Nem tartott sokáig a művelet, és annyira tragikus se volt, mint amennyire hittem, hogy lesz. Szóval kellemeset csalódtam. Dávid igazán ügyes volt, és nagyon kedves végig. Elmagyarázta, mi hogy fog történni, majd mikor készen lett, elmondta a további teendőimet, hogyan vigyázzak rá, satöbbi. Hatalmas boldogsággal jöttem ki az ajtón, és egy pici ezüstös pöttyel a szám alatt. Kifizettem a szolgáltatásokat (höhö) és már mentünk is. Ágival még elmentünk a Dóm téri vásárba, meg Tázit is meglátogattuk, de még otthon is erről a rövid, de mély benyomást keltő(főleg bennem xD ) eseményről beszéltünk. Röviden tömören: csodás napunk volt! Aztán este itt aludtam Áginál (Köszönöm Tündi, hogy használhattam az ágyad! Vigyáztam rá!). És, hogy reklámozzak is kicsit, itt jártunk:
http://www.tattooszeged.hu/?gclid=CPnc2IGg96wCFcGCDgodzVL9TQ
Ha valakinek kedve szottyant tetováltatni, vagy ékszerezni magát, melegen ajánlom (főleg lányoknak) ezt a helyet ;-) Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése