Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

szombat, január 14, 2012

Kicsikééét...

...hadd szidalmazzak másokat! A legtöbb vizsgán túl vagyok, úgyhogy megtehetem, hogy időm ezen részét egy kis kritizálódással töltsem.
Először is hadd kívánjak BOLDOG ÚJ ÉVET Szerbiának!
Na, most, hogy ez is megvolt, csapjunk bele a lecsóba!
A minap épp város fele jártam. Igen, itt Szegeden, mivel már két hete itt rohadok. Felszállék a kettesre, szépen kecsesen, az idő csodálatra méltó, tehát olyan jó kedvem volt, hogy azt hittem azt már lehetetlen tönkretenni. De a kedves fiatalság még ezt is képes megcáfolni! Általában állni szoktam a buszokon,villamosokon, helyet hagyva így az idősebbeknek. Nem nagy dolog, fiatal vagyok, tele energiával, mit nekem az a pár perc, míg átjutok A pontból B pontba, de azért egy idős ember már fáradt, sebezhetőbb, hadd üljön addig. Épp egyik megálló felé tartottunk, mikor egyik nénike felkelt, hogy lassan jelezzen, hogy le fog szállni. Az előzőleg felszállók közül az élen egy csaj veretett, szájfény, púder, szekszinyuszi ruházat, százzer eurós táskaféleség lóg a fél centis válláról, ájfón, abból kiinduló zsinegek (fejhallgató) behatoltak mélyen metálszőke haja mögött megbúvó pici fülecskéjébe, szal olyan, úgymond "fullos buksza", nem mellesleg nem lehetett több 13 évesnél, törtet az emberek közt hátra, mint akinek sürgős, nénikét pedig azzal a lendülettel le is könyökölte, hmmm, hogy is szokták ezt mondani, "ahogy azt illik". Nénike, szerencsétlenem, csak nézett, kapkodott levegő után, miután így őt figyelembe se véve, majd kilökték egyensúlyából. Ha egy fokkal nagyon g*ci lennék, megfogtam volna ezt a szégyentelen pedómaci kedvencét, és a padlón törtem volna szét azt a címlapra való pofáját! Hogyaszondanám neki: - Erre tanított téged a jóédesanyád, te retek? Nem elég, hogy fellököd a nénit, még bocsánatot se vagy hajlandó kérni? Há' mi a f@szt képzelsz te magadról, ki vagy te? Ahelyett, hogy naphosszat a tükör előtt fényeznéd magad, hogy a legújabb VV-s k*!vára hasonlíts, inkább tanuljál némi tiszteletet, kis köcsög! -
De sajnos én is csupán annyit csináltam, mint a körülöttem levők, mély megvető tekintettel néztem az üresfejű tinihuszár után, és sajnáltam a nénit.
Tegnapi utazásom valamivel kellemesebben telt. Szintén időseket figyeltem. Valahogy szeretem őket hallgatni, főleg azért volt érdekes, mert egy bácsi az unokájával utazott, velük szemben meg egy néni ült. Hát eszméletlen volt, amíg kifaggatta a néni a kisfiút, hogy hova jár oviba, meg mit szeret játszani. :) Nem is értem, hogy képesek valakik ezekkel pofátlanul viselkedni, hisz árad belőlük a kedvesség, csak tudni kell hozzájuk szólni.
Lehet, hogy túl öreg vagyok ehhez a nemzedékhez, egyszerűen nem tudom őket megérteni. Folyatják a nyálukat a ValóVilág előtt, olyanokra néznek fel, akiknek az IQ-ja nem ér fel egy darab sültkrumplival, nem mellesleg szedett-vedett  népség, repperkutyák a nyóckerből, szilikonp*csák és egyéb agyhalottak, ezek felé nagyobb a riszpekt, mint az idősebbek felé, akik megteremtették nekik ezt a szaros világot, lehetőséget adtak a haszontalan számítógépekre, internetre, okostelefonra, ájfónra, miegymásra, amit meg se képesek becsülni? Lehet, hogy maradi vagyok, de ez a világ, komám, túl szánalmas, és úgy érzem, hogy nincs itt semmi keresnivalóm! Nézzenek idiótának, elmebetegnek, de én csak akkor fogom magam boldognak vallani, ha végre azt fogom hallani a hírekben, hogy az összes valóságSÓ villáját lebombázták, a kereskedelmi tévék becsődöltek, egy fajspecifikus vírus elpusztította az összes politikust és a hozzájuk hasonló élősködő brigádot, betemették az összes olajkutat, és egy apró szigetre száműztek minden milliárdost, hogy ott játszanak a sok szánalmas papírkával (pénz), ami a zsebükben van, ha a fegyvereket újra vadak elejtésére és nem egymás ellen használják, ha végre megszűnik az a k*rva általánosítás, ami miatt fasiszta elmeháborodottakat juttatott a világ hatalomra, ha becsődölt a világgazdaság és mindenki újra úgy élhet, hogy nem az államnak, hanem a saját családja javainak gyarapításáért dolgozik!



Na...asszem kitomboltam magam! További szép napot! Legyél ember! És olvass máskor is!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése