Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

szombat, június 29, 2013

Húzz kotont a szívedre és...

...inkább be se fejezem! Ráuntam, kész, elegem volt! Nem fogok én itten többet türelmeskedni, meg várni a csodára, őszintén megmondjam, basszátok is meg! Hogy a jó életbe nem lehet nekem már egy olyan hetem, amikor nem vagyok szomorú, vagy nem dühít fel valami, vagy valaki???

Szalmaszálként viszi a szélvihar
kígyók maró sikolyát,
Álmaimban, préri helyett
vattacukron vertem tanyát.
Túl sütötte Nap sugara,
szétolvadó nyálka lett.
Nem tudok én uralkodni
ily őrült szív felett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése