Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, június 10, 2013

Napi mély gondolatok

"Nem aludtam az éjjel egy percet sem... vajon mikor fog ma kiütni az álom?"
"Ha kikapcsolnám egy percre a gépet, a képernyő tükrében láthatnám is, mennyire összefolynak a dolgok a fejemben... mert, hogy az arcomra kirajzolódott egy nagy kérdőjel, annyi bizonyos!"
A már nem számoltam hányadik vihar után: "Vajon most sok viharfelhő követi egymást így szép sorban, vagy ugyanaz a felhő járkál felettünk körbe-körbe?"
Két vihar között: "Nini, egy szivárvány! Ott a vége a víztorony alatt!! Azt hiszem, ma este valaki ásni fog..." (nem én)
Gép előtt tanulás átka: "Ha ülök, birok rendesen írni, jegyzetelgetni, meg egyszerre tudok figyelni a füzetre és a képernyőre is, viszont eltörik már a hátam, a térdeim is már sajognak. Ha fekszem, nem belátható a két forrásból érkező anyag, nehezebb írni, mert alátámasztom magam, amihez még könyök és vállfájdalmak is társulnak. Kidobom inkább az egészet a g****!"
"A hétvégén két csótányt is megöltem. Lassan hívni kéne a sötét zsarukat, mert ha megtalál az Edgar bőrbe bújt bogár, azt hiszem, bajban leszek..."

"Én már nem értem, mi folyik itt, meg, hogy ki mit miért mond nekem... Elvesztettem a fonalat, úgyhogy azt hiszem most egy darabig kiszállok a körhintából! Addig a többiek döntsék el, hogyan tovább, mert mire visszajövök, konkrét válaszokat akarok hallani!" ---- tudom, hogy ezt most senki nem fogja érteni, most csak magamnak tombolok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése