Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

vasárnap, február 26, 2012

Hétvége

Ha már így belejöttem az írásba (és mert rohadtul unatkozom), elmesélem a hétvégét. Nem lesz hosszú, nem kell félni! Kezdésnek annyi, hogy itt maradtam Szegeden. Péntek este volt kedves bátyámék (Prison) koncertje a Rock klubban. Nem ismertem az előtt a helyet, nem tudtam, mire számítsak, mennyire lesznek emberek, mennyire lesz pogó, vigyek-e vesevédőt, bukósisakot, boxert, baseball ütőt, kötelet, gumibotot, vagy fogadjak-e egyből magam mellé egy testőrt. Mint utóbb kiderült, nem volt szükség semmire. Már megbocsásson a világ, a szegedi nép KIB@SZOTT PUHÁNY! Először azt gondoltam azért nincs élet, mert kevesen vannak. A legelején kevesen is voltak. A vége felé már egyre többen álltak a színpad előtt és ez volt az, ami miatt egyre inkább mentek tönkre az idegeim. Álltak, miközben ment a jó zene, lehetne zúzni, ölni egymást, de a keményarcú lányok és legények csak álltak ott bamba pofával, és semmi... Én úgy gondoltam nem fogom vissza magam, felkeltem és első sorban ráztam a hajam, ugráltam, sikítottam, tapsoltam, örültem. És lesz@rom bakker, nézzenek teljesen idiótának, de kövezzenek meg, ha nem ez a lényege egy k*!va metál koncertnek!!
 
A következő kocerten (Exit) többen voltak bent, de ugyanúgy álltak, vagy ültek és meredten néztek előre. A keményebb arcok komoly pofát is vágtak hozzá! Az volt aztán az igazi buli! Pedig ők is nagyon jó muzsikát toltak, kissé beteg és perverz szöveggel. :D Élmény volt, jófejek is voltak, a közönség meg bekaphatja a harci lóf@szt! :D
 Szombatról csak annyit tudok mondani, hogy fele alvással telt, fele meg alvásra vágyással. Kikészített ez a hét... Ma csak annyi vicces történt, hogy gondoltam elmegyek teszkóba. Tudom, ez k*!vára nem vicces, de még nem is ez a poén. Megyünk épp a sportcsarnok felé, távolról kábé 3-4 pár kék-piros villogót számoltam össze. Na most itt meg mi van, gyilkosság, gázolás, útlezárás, vagy miafrancvanmár? Ahogy haladtunk el a rendőrautók mellett, egy rakás vadul ordító és mutogató embert láttam tömegesen megindulni némi rendőr kíséretében. Láttam egy-kettőt trénerkában (vagy dzsogging, ahogy itt a Magyarországban mondják), gondoltam, gyanús nekem ez a viselet. Ment tovább a kis kettes, és elhaladtunk két nagy busz mellett, oldalukon nagy felirattal: SUBOTICA. Na a jóisten áldja meg, hát persze! xD Vízilabda meccs volt, jöttek a Szerbek szurkolni. Úgy látszik volt némi félreértés a szurkolók közt... kitört a káosz. xD
 
  Úgy látszik, ha én nem megyek vissza Szerbiába, Szerbia jön utánam! :D Igazán romantikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése