Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

szerda, március 14, 2012

Jelentem,a hosszú hétvége megkezdődött!

No,csak ha végre hazaértem! Nem volt ám ez egyszerű dolog,nem bizony. A csuda vinné el, olyan tragikomédia volt ez a nap Szegedtől a határig mindenkinek, hogy az valami fenomenális! Megyünk ugye haza kocsival, mert megtehetjük, fél kettőkor beálltunk a sor végére. Nem voltak olyan rém sokan, gondoltam, ha dolgoznak rendesen, átérünk egy órán belül(maxxxxxxxxxx). Igen ám, az a "gondoltam" mégis csak kikandikál onnan, mivel, hogy ez nem egészen így történt, ahogy azt mi elképzeltük tündérmesés ábrándjainkban. Álldogáltunk ott már jó másfél órája mozdulatlanul, kimerítettük az összes létező témát, amit fel tudtunk hozni. Úgy döntöttem hallgatok egy kis rádiót. Keresek,keresek, majd a Rádió88 jött be a legtisztábban és érthetőbben. Az első szám után egyből a röszkei határ volt a téma, hogy van némi fennakadás, valaki tudja-é, mi a problem. Na már most, nem csak az volt a gond, hogy nem haladt a sor, hanem, hogy csupán két sor volt: egy áfás, meg egy sima. És persze hátul meg gyűlt a nép, szépen lassan, végeláthatatlan sort alkotva. Volt egy alak, aki azt állította, hogy ahogy számolta, ők az ötszázadikok! xD


Egyszer csak jött a rádióba az informéjsön, hogy kedves utasok legyenek szívesek csendben ülni a picsájukon, mert a határon összeomlott a számítógépes rencer! Hahsdfaadakflkjefjawndfjahfiejhfkjanlklakjalfhkjfjlaléasdasdasdasdasdljkljkljeifuegrweoipojncsbchefuhwiejsdcjshfsasdfuck!!!!! Csak, hogy mellőzzem a trágár szavakat! xD Nyugtatták a népet rádión keresztül minden órában, hogy tessék nem aggódni, dolgoznak az ügyön, nemsokára megoldódik minden. Hát én az életbe többet nem hiszek egy k!*va rádiósnak se, az héccencség! Ott álltunk egy helyben 5 megveszekedett órán keresztül! Belegyökerezett már a sheggem az ülésbe, sétálni meg nem sok kedvem volt, max elszívni egy-két cigit, de még arra se sok, mert olyan hideg volt, hogy jégcsapok lógtak a hónaljszőrzetemről!! Na jó, kissé túloztam, de nézzétek el nekem, egy órája értem csak haza... Közben ment a rádió tovább, ugye, hallgattam tovább két ideg-összeroppanás és halálra unatkozás között. Betelefonált egy csóka, hogy a Bajai úton kis torlódásra lehet számítani, egy kisebb baleset miatt. Figyeld, én besírtam rajta! xD 
 - Egy nő sétált az út szélén, egy autó pedig lelassított, hogy megálljon neki, csak sajnos a mögötte jövő autók már nem tudtak lelassítani, így beleszaladtak 3-an 4en - mondta a betelefonáló.
 - És az a nő, mégis mit csinált az út szélén, gyalog? - kérdi a rádiós figura.
 - Hát öö... pénzt keresett... - 
Háháháháháháháááááááhhááháháháááááááháháháháhááá, de még nem is ez a legnagyobb poén, hanem a rádiós még hozzátette:
 - Hát, igaz, hogy rádióban nem lehet káromkodni, úgyhogy csak így mondom, hogy ez egy K nagy baleset volt! - 
XD Beteg az alak,ááááááá!!! Szóval katasztrófa, milyen brutális nap volt ez mindenkinek. Elkezdődött a hosszú hétvége, mindenki rohan haza, hogyne szaladnának már bele egy fékező kocsiba, ami épp egy qrvának áll meg?! XD B@sz'ki! 
Amikor pedig végre átértünk a határon, a kocsi egy orbitális nagyot durrant. Már elhagytuk a benzinkutat is, szal a sötétben lehúzódtunk, s telefonjaink romantikus félhomálya mellett megállapítottuk, hogy egy cső leugrott a helyéről, ami vezeti a gázt. Az nélkül meg ugye nem megy a járgány. Hát pont ez hibádzott még nekünk a nap csodás befejezésére! Köszönjük is szépen! =P De hős Sándorunk megmentette a helyzetet, visszarakta a csövet, s száguldhattunk is hazafele! Emlékezetes nap volt és tanulságos (szar a rencer!!!)... Nem kérek még, köszönöm... Ez már majdhogynem hizlal...

Tehát akkor kellemes ünneplést, meg jóóóóó hosszú lazulós hétvégét kívánok mindenkinek! =) Ja és persze éljen a sör!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése