Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

péntek, január 25, 2013

Porcukrozott citromhéj

Összegek, hányadosok,
kérdések és talányok,
törtető kétségbeesett gondolatok,
fogjátok kezem,
táncoljatok velem!
Tegnapok és holnapok,
mind szárnyaszegett angyalok...
Majd egyszer mindent ellopok!
Átjár az önző kéj,
porcukrozott citromhéj,
még bizonytalan vagyok.
Jó szellemek,elhagytatok!
Kárörvendek,földönfutok.
Kárhozzatok oda, ahol vagyok!
Majd elhiszem, hogy otthon vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése