Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

vasárnap, július 25, 2010

11. IFI

Maradandó élmény lesz mindig ez az idei ifi. Nem csupán azért,mert jó bulik voltak,hanem mert kipróbálhattam a "házas életet"! =) Együtt laktam 5 napig drágámmal. Együtt vásároltunk,kajáltunk,keltünk,feküdtünk,fogat mostunk,úsztunk a Tiszán,buliztunk stb. Élveztem! =)
Magáról az ifiről azért mesélnék picit. Rájöttem,hogy olyan koncerteken buliztam a legjobbakat,amikre el se akartam menni. xD Például Ossianra,mert már vagy kéccázszor láttam,akkor Subscribe-ra se akartam menni,mert azt is már kéccázszor láttam,Eddára meg annyira nem voltam kíváncsi,de mégis jó buli volt,és élveztem a koncertek minden pillanatát. Tankcsapdára kíváncsi is voltam és élveztem is. Habár,igaz,ami igaz,túl sok új számot játszanak,pedig a régiek sokkal jobbak,és lehet jóval többen is szeretik. De hát nekem így is tetszett,mert az új számaikat is kedvelem!=) Ossianos bulihoz egy kis sérülés is járt gratis. Most egy pofás kis gyújtóforma van a vállamon. Nem fáj,hála az égnek,csak picit csíp,de az sem valami észrevehető. A koncert különben nagyon jó volt. A szokásos "Fú,mi magyarok tartsunk össze" sem hiányzott,de ez kábé minden magyar együttes szokása. Edda is ugyanígy,csak Pataki Attila "véreim"-nek nevezte a közönséget. Azért egy picit megmosolyogtam. xD Pokolgépen annyira nem voltam sokáig,de annyira igen,hogy meghallgassam az új énekest,név szerint Tóth Attilát. A hangja a Tűzmadár énekesének hangjára emlékeztet,de nagyon jó. Beleillik az együttesbe. Habár Kalapács,és Rudán Joe hangjaitól nagyon eltérő,és első hallásra fura is volt az ő hangján hallgatni a jól ismert számokat,de meg lehet szokni,és igen tetszős.=) Az Arena after dance sátorban első este voltam csak,de akkor a koncertek nagyon jók voltak. Kevés ember volt,de azok nagyon jót buliztak. Mindenki ugrált,táncolt,sikított... Nagyon jó bulit tudtak csinálni a bandák. Sajnáltam is,hogy nem voltunk többen.
Ami annyira nem tetszett az egészben,az az állandó változatlanság. Minden ugyanakkor,ugyanott,ugyanaz,ugyanazt,ugyanúgy. A DJ-k,ahogy olvasgattam,mind többen vannak,változatosabbak,a rock együttesek,mármint a híresebbjei,mindig ugyanazok. Idén jóval kevesebben voltak a fesztiválon,mint tavaly,pedig tavaly is azt mondták,hogy kevesebb a létszám az előző évinél. Most meg tényleg hihetetlenül kevés ember volt. Egy rakás magányos és üres terület volt,amik az előző években tudom,hogy tele voltak sátrakkal. Azért érezhető,hogy ha ezen nem változtatnak,lassan már a kutya se lesz kíváncsi az ifire,és nem fog elmenni senki. Fészbúkon olvastam,hogy egy lány arra panaszkodott,hogy mások csaltak a játékokban. Meg mondják,hogy így is blamázs az egész,sokan panaszkodnak. Nem tudom. Amióta ezek a szegediek szervezik az ifit,azóta szinte semmi sem változatos,és érdekes. Ami tavaly is hiányzott már,az a MADS sátor. Reméltem,hogy idén újra lesz,de nem volt. Meg már egyre kevesebb a sátor,a kultúrális foglalkozások...Egyre csak laposabb!
No,de ennyit az ifiről. Itthon vagyok,álmos vagyok,két kávé nem tudott észhez téríteni,szóval minden visszakerült a régi kerékvágásba. További jó napot,és lazulgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése