Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, augusztus 09, 2010

Hétfői "unatkozom,tehát írok" bejegyzés

Felfoghatjuk,hogy ez a nyár az egyik legelb@szottabb az eddigi összes közül: elejében a rengeteg eső,aztán nem lehet a Tiszában fürödni,mert fent van,és dugig van mocsokkal,aztán egy Ifi,ami idén is kábé ugyanaz,mint 3 éve egyfolytában,utána pedig a semmi újat nem hozó hétköznapok semmittevése lépett életbe. Már csak pár hét van,amit valahogy ki kell élvezni,mert akkor tényleg semmi jó nem lesz a nyárban,ha csak úgy hagyjuk elillanni. Habár,van aki a gép előtt elkockázza az ideje nagy részét. Elfoglaltság...pff! Egész nap játékokat játszva,a netet böngészve és filmeket letöltve,illetve nézve múlnak el napjaink? Nekem ennél kicsit több kell! Nem tudom,milyen igénytelen,elvárások nélküli embert tud egy ilyen élet boldoggá tenni... Én szeretnék kicsit elmenni már itthonról,de senki nem ér rá,mindenki pasizik,vagy dolgozik,vagy valami akármi más. Ha megtehetném,én is minden nap a barátommal lennék,de sajnos én abban a kib@szott helyzetben vagyok,hogy ezt a házasságkötésünkig elfelejthetem. xD Valahogy úgy érzem,hogy a nyarak egyre unalmasabbak,és laposabbak. Mindenkinek párja lesz,vele tölti ideje java részét,vagy munkát talál,és mindig fáradt. Lehet,hogy még nagyon gyerek a gondolkodásom,de nekem hiányzik a sok buli,a régi központbeli hülyülések,az Annuskában punnyadós esték... Hiányoznak a barátok. Ilyenkor kezdem várni a sulit. =S Áh,hagyjuk,a panaszkodástól még nem oldódnak meg a gondok! Eleget panaszkodtam már!=D Na pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése