Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

péntek, május 10, 2013

Komikus döbbenet

Vannak olyan pillanatok az életünkben, mikor képtelenség eldönteni, hogy sírjunk, vagy inkább nevessünk elkeserítő sorsunkon. Én most jutottam el arra a pontra, mikor tényleg nem tudom, mit is tehetnék. Persze, minden kilátástalan női monológ azzal kezdődik, hogy van egy fiú, aki... tetszik, bejön, nem rossz, bla-bla. Nos, nálam is hasonlóképp, bár a dolog eleve reménytelen, azért álmaimtól mégis vártam valamiféle biztatást, hátha majd a képzelet világában történhet valami, ami röpke időre, de boldoggá tesz. De figyeljél! Álmomban hatalmas reménysugárt lövellve szívembe, odajött hozzám az áhított ember, megölelt hosszan, puszit adott piruló orcámra, ámbár, mikor a puszit viszonoztam, elengedett, s távozva mosolyán keresztül ennyit mondott: Mindketten sírni fogunk!
Nos, már a saját álmaim sem adnak nékem reményt... Azt hiszem, ennyit erről a napról, s az egész meg nem történt románcról! :D Köszönöm világ! Én is szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése