Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

vasárnap, június 13, 2010

Míly kellemes hőmérséklet!

Ahh,azt hiszem még bírom egy darabig,de már nem sokáig. Ez az átkozott hőség már egészségtelen! Ha nem lenne annyira fent a Tisza,lehet még fürödtem is volna. De neeem! Mert a Tisza most oly magasan csordogál,hogy a gát felét már nem lehet látni. Habár tegnap,miközben Zentán sétáltunk drágaságommal,láttunk egy emberkét,aki a temérdek kosz ellenére mégis megmártózott. Tisztelet neki! Én is megtenném szíves örömest...de inkább nem leszek paraszt xD Még az is megeshet,hogy eltolom végre a képem a medencére. Nem voltam már lassan két éve,és nem is terveztem menni. Túl elit hely az énnékem. =D Jobban szeretek természetes körülmények közt hűsölni,fák alatt,bokrok között,ahol nincs zajongás,se tömeg,ahol nyugi van,csend,nincs a "már megint valaki elfoglalta a helyünket" szöveg,nem kell félni a tolvajoktól,és a legszebb benne,hogy INGYEN VAN!!!! =D Ez van öcsém,aki csóró,az úgy is viselkedik. Igen,vérbeli falusi csóró leány vagyok én,de enyém a világ minden kincse:a barátaim,és a barátom! =) Na de ettől függetlenül,már tervezem,hogy lassan mégis felborítom a rendet,és elmegyek medencézni,vagy magyarul BAZENOZNI. =D Megnézem már,újult-e valamit,azóta,hogy utoljára ott jártam. Csak előtte még kéne venni fürdőruhát,mert amiket tavaly használtam,azok közül egy már kikopott és csúnya,a másik meg...hát...annak igazából semmi baja...csak...nem áll jól! xD Lényegtelen is,egyszer úgyis lekeveredek oda végre,csak a holnapot éljem valahogy túl! xD Eljött a nyári takarítási szezon,anyám meg ugye nagyon komolyan veszi az ilyesmit,mondhatni szívügye a rend és a tisztaság,tehát felnyaljuk a házat,és aztán már jöhet bármi,vagy bárki! Na ennyit gondoltam mára. Majd máskor többet mondok. Mára kiolvadt belőlem az energia,úgyhogy a viszont olvasásra!;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése