Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, június 14, 2010

Unatkozom

Épp a régi blogomat bújtam,így unalmamba merülve,a hőség elől rejtőzködve,és gondoltam jó volna már ide is biggyeszteni egy verset,már csak azért,hogy minél több bejegyzés legyen =D Na,hát akkor itt van egy jó régi. Egészségetekre:

Rettegek

Rettegek a naptól

mikor úgy ébredek

nincs mellettem semmi

mi árassza a meleget.

Rettegek a perctől

mikor szemembe se nézel

szótlan,érintés nélkül

életemmel végzel.

Rettegek attól

hogy homályba veszek

rettegek attól hogy

egyszer néklüled leszek.

Rettegek reggel

délben,s egész éjjel

hogy egy szavadtól szivem

hullik szerteszéjjel.

Rettegek,hogy

egy napon úgy ébredsz

hogy úgy érzed már

nélkülem is élhetsz.

Rettegek élni

hogy lesz majd ki feled

rettegek attól hogy egyszer

nem lehetek már veled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése