Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

kedd, június 15, 2010

Nyár

Ugye,minden gyerek alig várja,hogy elérkezzen. Ámbár,ha elérkezik,senkinek gőze sincs,hogy mit kezdjen magával. Legalábbis ismerőseim körében sokan vannak így. És hát mi tagadás,én is evvel a problémával állok szemben. Itt ülök inkább,írok a blogomra,és hallgatom a drága testvérem szövegelését. Ez is csak a VB-vel fáraszt. Tejóisten! Muszáj,hogy minden pasinak legyen valami idióta mániája???xD Főleg a foci! ÁÁÁÁÁ!! Há de jól van,ha nekik ez ennyire fontos...de bár ne fárasztanának vele!! xD Na de legyen már valami értelmesebb téma ittend!Például krumpli! xD Áh,látszik,hogy már nagyon az agyamra ment ez a nyári szünet. Vagy inkább a bátyám? Inkább... Mah,mit bánom én,inkább lelépek innen. Nem birom tovább ezt a feszültséget! Túl nagy rajtam a nyomás! XD Nesze nektek egy snickers mosoly+ menő iskolapad:

1 megjegyzés: