Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

csütörtök, június 24, 2010

Tegnap

Hát kérem,Annuskában voltam... Nem is tudom,hogyan írhatnám körül. Társaságunk a szokott helyen ült a sarokban;a kivetítő előtt,vagyis az Annuska közepén,tőlünk picit idősebb ortodox testvéreink,és néhány velük egykorú,történetesen magyar nyelvű ismerősünk helyezkedett el. A sank körül is volt néhány idősebb ipse,és így volt tökéletes egy meccsnézés. Mindenki kezében,vagy előtte az asztalon egy üveg hűsítő,fincsi söröcske,tehát ez a megszokott Annuskabeli estéimhez képest,megapasis,sőt gigapasis,sőőőt TERAPASIS volt xD Tényleg,ilyen szinten még nem néztem focimeccset. Sőt,szinte soha nem is néztem focimeccset. xD És most,miután Ausztrália berúgta az első gólt,nem álltam ellen Eszter barátnőm kérésének,hogy menjünk ki az utcára. Elbeszélgettünk ott az élet nagyon nagy dolgairól,aztán sorra jöttek ki utánunk a többiek. Miután vége lett a meccsnek,lassan ők el is távoztak,Esztivel mi azért még beugrottunk egy sörre. Lassan eliszogattuk,felhoztuk a régi sulis emlékeket,és röhögtünk rajtuk egy adagot. Meg ugye nem maradhat el,hogy picit kedveseinkről is beszélgessünk,akik többnyire az idegeinkkel játszanak,de azért szeretjük őket... =D Olyan éjfél körül elsétáltunk az utcám sarkára,és leültünk az árok szélére tovább beszélgetni. Ahh Istenem,most gondolok bele,hogy mennyit képesek vagyunk mi beszélgetni xD Aztán még elkisértem egy sarokkal odébb,majd hazamentem. Ennyi lett volna. A meccs miatt sírok,még két nap múlva lesz csak szombat,ami miatt még jobban sírok,holnap pedig lesz egy számomra igencsak kedves osztálytársam szülinapja,amin sajnos nem leszek ott,s ez miatt még sokkal de sokkal jobban sírok! =( Ne nem mintha nem tudnék programot csinálni,de akkor is... De nem lopom én tovább a drága időt! (Arti)Csóka mindenkinek=D Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése