Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, szeptember 13, 2010

A hiányzó puzzledarab

Itt előttem a kirakós. Egy kis darabka nagyon sokáig hiányzott. Egyetlen kis kék darab,pont a közepéről. Próbáltam én odailleszteni színes köveket,összegyűrt papírgalacsint,gombot,kockát,bármit... az üres hely csak-csak ottmaradt. Tudtam,hogy oda csak az az egy puzzledarab való...de nem tudtam,hol keressem. S utólag kiderült,nem is kellett keresni. Hisz itt volt az orrom előtt...csak én butus,nem vettem észre. =D Boldog voltam,kiugrottam volna a bőrömből mikor végre helyére rakhattam...lelkem utolsó puzzledarabkáját. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése