Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

hétfő, szeptember 20, 2010

Megint idegbaj!

Nem lehet igaz!Mostanság egyszerűen nincs olyan hetem,hogy legalább egyszer ne hozna ki a sodromból valami iszonyatosan irritáló személy,vagy egy személy cselekedete! Nem mondok neveket,inkább úgy,hogy egyesek,azt gondolják magukról,hogy mindenben királyok,meg az övék a világ,és ha én valamit ebben félrezökkentek,vagy ilyesmi,egyből lehordanak minden irányba,meg,hogy hogy nem vagyok képes ennyit megjegyezni,meg megcsinálni. Faszom,képzeljétek NEKEM IS VANNAK PROBLÉMÁIM VELETEK! Nem igaz,hogy ilyen létezik a világon... Pont az a közmondás illik ide,hogy "más szemében a szálkát is,a sajátjában a gerendát se látja". És ebből már nagyon elegem van! Én is ki tudok ám akadni! Nem kell félni,kinyitom a számat,csak szóljanak hozzám még egyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése