Informatíve:

Az alább olvasható bejegyzésekben írottak és az ismerőseimmel történő mindennapi események között ne keress összefüggést se hasonlóságot! Nem emberekről írok, hanem aktuális érzéseket, gondolatokat közlök, általánosságban véve a körülöttem élőket, fiktív személyekkel való beszélgetéseim által. Nem szeretném, ha a hátam mögöttről koholt történetek visszhangoznának a barátaimat illetve a családomat illetőleg! Köszönöm kedves megértésteket! Pacsi!

vasárnap, április 08, 2012

Bódogságos Nyulat!

Ennyi zabálás után is vettem a fáradtságot és feljöttem ide írni. Mi az oka? Nem vagyok még igazán álmos és marhára unatkozom... Nem mondanám, hogy mozgalmas napom volt, csak addig, míg haza nem értem, hogy mehessek templomba anyámékkal. Igen, olyat is szoktam! A misén a paptanonc is részt vett, mint az utóbbi időben szokott lenni. Látásból ismerem csak, de ő tán emlékszik arra is, hogy kis korunkban együtt játszottunk. Hát bakker, nem igaz, hogy csak nekem nem működik a memóriám! xD A kevés alvás miatt elég sűrűn ásítoztam, de azért igyekeztem tartani a lélekjelenlétem. Egészen szép mise volt, ami azt illeti. Ritkán járok templomba és hát nekem még a papunkról azok a mérhetetlenül szerencsétlen beszédek és az ünneprontás maradtak meg, ami miatt nem is kívánkoztam nagyon a miséire járni, de most ügyes volt. Kell néha ez is.

Utána haza, magassarkú le és irány a séta. Mentünk nagymutterékhoz. Ott várt a nagy zabbantás! Évente kábé 4szer fordulunk meg így náluk, a nagy család, s ilyen alkalmakkor szokok én beszélgetni unokatestvéremmel, Ágotával az élet nagy dolgairól... meg a kisebbekről... a vicces dolgokról, zenéről, koncertekről, arról, hogy épp mi újság van, nekem a suli, neki meg a süti-, meg tortasütés, barátokról, meg ilyenek... amiről két lány csak tud beszélni... leszámítva a divatot, ruhákat, sztárpletykákat, sminket, rinyálást, vagyis olyan női témát képzelj el, amiről úgy általában a mai nők nem beszélnek. :D (kinek nem inge...) Habár esett szó 3 nadrágról, de szerintem az még belefér. Kb így nézett ki a nap. Punnyaszkodás után hazasétáltunk, azóta itt döglök az ágyamon. A nyúl meg kb otthon maradt. Egy törölközőt kaptam, amin van egy GOMB. Praktikus! Ha el szeretném vinni valahova, nem kell a kezemben tartanom, csupán rágombolom a nadrágomra és már metál is vagyok!

További kellemes nyulat, a holnapi locsolkodóknak meg üzenem, hogy kevesebb vödröt meg szódás üveget szeretnék a kezetekben látni! Hideg van b@sszátok meg!
És plusz egy nyuszis kép, ha már húsvét van:

(Nyáháháháháháháááááá)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése